אורח חיים בריא = שיער בריא

תזונה והשפעתה

תזונה והשפעתה, בוודאי שמעתם זאת פעמים רבות, מה שאתם אוכלים משפיע על כלל בריאותכם, בין אם מדובר בבריאות נפשית ובין אם מדובר בפיזית.
במובנים רבים, כל מה שאתם מכניסים לפה משפיע גם על מראה השיער שלכם וצמיחתו וכן הדבר תקף גם לגבי פעילות גופנית והשפעתה.
האם אכן כל כך קל לשפר את בריאות ומראה שיער הראש, להפסיק את הדילול המתמשך ונשירתו?! עבור אנשים רבים – כן.

דיאטה

דיאטה עם תפריט תזונה בריא ומאוזן תתרום הרבה לבריאות השיער והקרקפת, מה שמהווה סימן גם לגוף בריא. מה הכוונה במילה בריא? לשיער חזק, מלא ושופע שאופן מחזור צמיחתו תקין, זהו הסוג שרבים רוצים והדבר לא רחוק מכדי השגה.

החלבונים

חלבון רזה הוא מרכיב עיקרי בדרך ליעד, הוא מלא בויטמינים ומינירלים וממלא תפקיד חשוב באופן הצמיחה של שיערינו העשוי בעיקר מקרטין שזהו סוג של חלבון, מה אנו מסיקים מכך? שעלינו לצרוך בעיקר חלבון.
אם בתזונה היומית הנצרכת על ידינו חסרה כמות החלבון הנדרשת, זו יכולה להיות הסיבה העיקרית שגורמת לדילול ונשירה.

שיער בריא - סיר עם ירקות
נעלי כושר ומשקולות

ויטמינים ומינרלים

מעבר לחלבון, ישנם ויטמינים ומינרלים נוספים שמהם מורכבת השערה, ביניהם: ויטמין A, ויטמין E , ויטמין D, ויטמינים מקבוצת B, ברזל, סלניום, אבץ, נחושת, צורן, ומגנזיום כל אלו מרכיבים את סיב השערה ותורמים לבריאותה.
כמו החלבון, כך גם ברזל מאוד חשוב בהתפתחות השיער, כמובן המקור הטוב ביותר לברזל הוא בשר המכיל גם חלבון. אם אין צריכה מספקת של ברזל, סביר להניח שתופיע אצלך נשירה.
את רמות הברזל בדם ניתן לדעת על ידי בדיקת דם פשוטה בקופת חולים, ככלל חשוב תמיד להיוועץ עם רופא המשפחה האישי שלך למציאת חוסרים נוספים והשלמתם.

פרו ויטמין

ויטמין D הוא מקבוצת ויטמינים מסיסי השומן וחשוב גם הוא לצמיחת שיער הראש, אותו ניתן בעיקר לקבל מקרני השמש אך מן הסתם אינך רוצה לחשוף את עור הפנים שלך לקרניה.
אז מה עושים? צורכים אותו כתוסף או פשוט מאוד מתפריט תזונתי כגון: סלמון, שמן דגים, טונה, חלמון ביצה, טופו, כבד בשר, תפוזים וחלב.
רמות תקינות של ויטמין D בגוף יסייעו במאבק נגד דילול השיער ונשירתו ויתרמו יותר לצמיחתו.

פעילות ספורטיבית

פעילות גופנית לא רק עוזרת בהפחתה במשקל הגוף ובריאותו.
פעילות גופנית עוזרת לך לשחרר הרבה מתח וחרדה, תורמת להפרשת הורמונים המשפיעים על מצב רוחך ושיערך כגון: סרוטונין, דופמין, אוקסיטוצין ואנדורפינים, מסירה רעלים מזרם הדם בגופך ומשפרת את זרימתו.
מכאן שלפעילות גופנית ישנה השפעה ישירה ונכבדת בשמירה על קרקפת בריאה, זקיקים בריאים וחזקים.

אז מה ניתן לעשות?

עיצרו רגע וחישבו האם אתם נותנים לשיער שלכם את מה שהוא צריך? אם אורח חייכם הינו יושבני, חסר תזוזה ומלא בג’אנק פוד אל תופתעו לגלות שגם קרקפת ראשכם ושיערכם מגיבים בהתאם, הקרקפת יבשה ומלאה בקשקשים, השיער הופך לשברירי, חלש, ובעל קצוות מפוצלים, הנשירה והדילול בשיער הראש נותנים את אותותיהם, כל אלו ניתנים לטיפול על ידי אוכל בריא ופעילות ספורטיבית, אך ישנם מקרים בהם תזונה ואורח חיים בריא עדיין לא יעילים והנשירה והקירחות מצריכים פתרון חודרני יותר, גם בעבור זה יש לנו פתרון עם השיטה המתקדמת ביותר להשתלת שיער באופן שיהיה הכי יעיל ומותאם באופן אישי לכל אחד ואחת.

לייעוץ ותיאום

Call Now Button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
גלילה לראש העמוד